Formularz – Pismo dotyczące aktu planowania przestrzennego
Szanowni Państwo!
W związku z nowelizacją ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym informujemy, że wnioski i uwagi do projektów aktów planowania przestrzennego oraz wnioski o sporządzenie lub zmianę aktu planowania przestrzennego należy składać na urzędowym formularzu:
Wzór formularza określony został Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii.
Obowiązuje jeden wzór formularza dla wszystkich wskazanych w nim rodzajów wnoszonych pism dotyczących aktu planowania przestrzennego:
- wniosków do projektu aktu planowania przestrzennego
- uwag do projektu aktu planowania przestrzennego
- wniosków o sporządzenie lub zmianę aktu planowania przestrzennego
Właściwy rodzaj pisma oraz aktu planowania przestrzennego należy wybrać zaznaczając właściwą pozycję w formularzu.
Zgodnie z ustawą wniosek do projektu aktu planowania przestrzennego, uwagę oraz wniosek o sporządzenie lub zmianę aktu planowania przestrzennego składa się na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, na formularzu w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego.
Wzor_formularza_wniosku_dot_aktu_planowania_przestrzennego_PDF